martes, 11 de diciembre de 2012

3, 2, 1 ACCIÓN!!!!

Per fi inauguro el bloc!

Quasi fa un any que PATCHCREU va començar com qui no vol la cosa. A mitjans de desembre del 2011 vaig tenir els primers encàrrecs i se'n van anar al... Brasil!, per ser els primers, no està gens malament el destí, oi?

El que va començar com un hobby porta el camí ( i m'agradaria que així fós) en convertir-se en una manera de viure.


Des d'aquest bloc anireu veient l'evolució dels meus dissenys, que hi ha de nou, les idees que tinc dins del cap, tantes i tant poc temps per dur-les a terme... 

Us convido a que m'acompanyeu en aquesta nova etapa de PATCHCREU, que mireu, que comenteu, que m'animeu i em critiqueu ( constructives, si us plau...), en fi que veieu crèixer amb mi aquest projecte que tanta il.lusió em fa.

Moltes gràcies




 Aquests són els primers dissenys que vaig fer per encàrrec ( bé aquestes no són les samarretes, aixx, no els ho vaig fer fotos...)

És un dibuix del llibre "Muñecos de Tela" de l'Ed. Drac.


Estos son los primeros diseños que hice por encargo (bueno estan no son las camisetas, a aquellas no les hice fotos...)

es un dibujo del libro "Muñecos de Tela" de la Ed. Drac.

Por fin inauguro el blog!

Casi hace un año que PATCHCREU comenzó su andadura, casi sin darse cuenta. A mediados de diciembre de 2011 tuve mis primeros encargos y se fueron para... Brasil!, para ser los primeros no está nada mal el destino, no?

Lo que comenzó como un hobby lleva el camino ( y ojalá fuera así) de convertirse en una manera de vivir.

Desde este blog ireis viendo la evolución de mis diseños,  novedades, todas las ideas que hierven en mi cabecita, miles!!! y tan poco tiempo para llevarlas a cabo...

Os invito a que me acompañeis en esta nueva etapa de PATCHCREU, que miréis, comentéis, me animéis y me critiquéis (constructivas, por favor....), en fin que veáis crecer conmigo este proyecto que tanta ilusión me hace.

Muchas gracias.



1 comentario:

  1. Moltes felicitats per aquesta nova etapa. Esperem veure totes les creacions de Patchcreu al Bloc! Segur que el somni que Patchcreu es converteixi en una manera de viure es fa realitat ben aviat!
    Molta sort!!

    ResponderEliminar